Projekt Lindalsleden

Lindalsleden

Under 2017 och 2018 kommer Linsells Vandringsförening skapa en ca. 23 km lång vandringsled från Linsell över fjället till Dalsvallen vid Sonfjället. Vandringsleden tar dig via Vålvallen upp till Sätervålen och via Tvillingvålen (926 m.ö.h.) och Dörrsvålen ner till Dalsvallen på andra sidan fjället. Därifrån finns möjligheten att vandra vidare över Sonfjället till Nysätern och Nyvallen i Hede.

Lindalsleden

Fyra nya timrade vindskydd med grillplats kommer vi att sätta upp, där man kan vila och ta en efterlängtad fika.
Vindskydden kommer att placeras längs både vandringsleden och skoterleden. Vi kommer att markera leden, bygga spångar och små broar så att det blir bekvämt och känns säkert att vandra där.

Statliga bidrag till lokala naturvårdsprojekt (LONA) är medfinansiär för genomförandet av detta projekt.

Sponsorer

Guld

Silver

Brons

Sponsra Lindalsleden

Som sponsor hjälper du oss att skapa den här fantastiska vandringsleden och att sätta Linsells vackra lågfjällområde på kartan!
Du sponsrar med ett engångsbelopp som du kan fördela över maximalt 3 år. Sponsorskapet blir inte automatisk förlängt och ingen uppsägning krävs.

Det finns 3 olika nivåer för sponsring: Guld 6000,-  / Silver 3000,- / Brons 1500,-
Ditt företagslogga kommer att synas beroende på nivån av sponsring:

Guld
Reklamskylt 20x30 cm på 1 vindskydd längs leden
Logga på informationstavlorna
Logga i broschyren om Lindalsleden

Silver
Logga i broschyren om Lindalsleden

Brons

Intresserad?

Fyll i formuläret så tar vi kontakt med dig: